dat zingen artiesten in de dagen voor Kerst . Maar welke town danwel?????

weblogopurmerendskylinePurmerendgoed

Dit jaar moet je daarvoor weer op zaterdag 12 december 2015 gewoon in Purmerend zijn. Daar wordt voor de 4ekeer de SANTA RUN gehouden.naamloos  Ook dit jaar heeft de RABOBANK Waterland en Omstreken het hoofdsponsorschap op zich genomen en hun naam daaraan verbonden.  We spreken dit jaar dus weer over de  RABO SANTARUN.

De RABOSANTARUN wordt georganiseerd door 6 samenwerkende Rotaryclubs uit de regio en ten bate van een goed doel. Dit jaar is gekozen voor de Sportverenigingen en de Gehandicaptensport in het bijzonder.

Een kerst FUN-loop door het centrum van de marktstad Purmerend, start en finish op de Koemarkt. Alle lopers lopen in hetzelfde mooi rode pak afgezet met witte bont rand, het prachtig wereldbekende kerstmannenpak. Je wandelt of rent met baard en muts door het centrum over het 3 km parcours.  Alle kerstmannen en -vrouwen , jong en oud, starten en finishen op de Koemarkt Aan de finish wordt de medaille omgehangen en staat een beker warme chocolademelk voor elke deelnemer klaar.

Schrijf je snel in en loop mee!

Vermeld bij je inschrijving…….

rotarysanta