Goede Doelen

Dit jaar is door de samenwerkende ROTARYclubs uit de regio Waterland voor een andere opzet gekozen. Alle sportverenigingen uit de regio kunnen mee dingen naar een geldprijs voor de vereniging. Als u als sportverenging de meeste deelnemers op 12 december op de Koemarkt in Purmerend weet te verzamelen wint u een bedrag van €1000,- voor uw vereniging. Voor deze prijs geldt een minimum aantal deelnemers van 50. voor

Het goede doel voor dit jaar bent u: de sportverenging. Er zijn namelijk prijzen te verdienen. Als u als sportverenging de meeste deelnemers op 12 december op de Koemarkt in Purmerend weet te verzamelen wint u een bedrag van €1000,- voor uw vereniging. Voor deze prijs geldt een minimum aantal deelnemers van 50.  Voor de vereniging die daarna de meeste deelnemers op haar naam heeft is er een prijs van € 750,- . De derde plaats tenslotte levert € 500,- op. Er is ook een prijs van €250,- voor de vereniging die als groep op de meest originele wijze deelneemt. De overige opbrengst gaat naar de gehandicaptensport.